2018. április 6., péntek

Vége az ünnepeknek - tervezgetés van!

A tavasz és a katolikus egyház talán legnagyobb ünnepének vége.

Amikor halasztgatásról van szó, általában ezekkel a szavakkal történik: majd Karácsony után, majd Újév után, majd tavasszal, majd Húsvét után, majd nyáron, majd szünidőben, majd szabadság után...

Hát addig már nem akarok várni, ráncba kell szednem a befejezetlen projekteket otthon, és jól meg kell terveznem, mit-mikor-hogyan.

Kicsit én is ellébecoltam ezeket a dolgokat, voltak dolgok, amiket az asztalosom Mikulásra igért, és még mindig nincs kész, de ez most főleg az én hibám (is).

Kezdem most talán azzal, hogy tavaly áprilisban kezdődtek a lakóházunk felújításának munkálatai, amivel augusztus végére kellett volna elkészülniük.
Most elmúlt Húsvét, és az én ablakaim befóliázva, malterral összekenve, és még mindig nem látom a végét, irtó nagy a kupi mindenhol, és már a türelmem végén járok.... Közben bent a lakásban tudnék haladni, de az az igazság, nincs motiváció.... rémes ezt látnom augusztus óta, most már április van.

1. Ablakmosás - majd ha már lehetséges


A lakás egyetlen helyisége a hálószoba ahol szellőztetni tudok, a konyha és a nappali be vannak fóliázva, nem tudom használni rendeltetésszerűen az ablakokat. Grrrrr!!!

Arról nem is beszélve, az összes orchideám tönkrement, amelyek végig sorakoztak a nappali párkányán, de ezeket majd valahogyan meggyógyítom, vagy majd gyűjtök újakat. Nagyon sajnálom, mert nagyon jól érezték magukat a nappali ablakában, és habár extra gondoskodást soha nem kaptak, ontották a virágokat...

2. Polcok a konyhaszekrény fölé

A tavaly Mikulásra tervezett projekt a konyhabútor felső szekrényének a "megtoldása" lett volna. Pontosan minden szekrény tetején álló eszközt és kramancot lemértem, terveket átadtam az asztalosnak, az anyagot megrendelte, már csak össze kell dobni :) Hát persze. Nem baj, ez is listás dolog, mert nem szép látvány ez így...


Ami viszont elkészült, és roppant büszke vagyok rá, az a nappali könyves-zártszekrényes-média fala. Igaz, hogy még nincs szépen "bedizájnolva", de amikor elkészült, akkor már hónapok óta álltak dobozokban a cucaim, és csak úgy, bepakoltam, kicsit átgondolatlanul.


3. Szépen bepakolni a szekrényekbe:


4. Növények a lakásban

Ha végre befejezik a ház szigetelését, ráncba kell szednem a növényeimet is. Régóta vágytam egy létrapolcra, az eredeti elég drága, és már nem is kapható ott, ahol régen kinéztem, itt pedig drágnak találtam. A szerencse úgy hozta, hogy kaptam egy ilyet ajándékba: 


Ezzel a polcocskával lesz még dolgom, kicsit át kell alakítanom, a felső polca függőlegesen áll, ezt is vízszintesbe rakom, növelve ezzel a polcok számát, és azt hiszem le is festem majd a barna részeit is fehérre. De addig is beraktam arra a helyre, ahová terveztem, és néhány növényt rápakoltam, hogy lássam, passzol e a koncepcióba.


5. Gardróbszekrény - nagy falat lesz

A következő nagy projekt ennek a 4 méteres gardróbszekrénynek a rendbeszedése. Rendszerető vagyok, és rendszerezni is nagyon szeretek, de bevallom, néha nem úgy kerülnek vissza a dolgok, ahogyan kivettem őket.


6. A hűtőmágnesek új helyre kerülnek

Amióta itt lakom (kb. 10 éve) gyűjtöm őket, már nemcsak az ajtó, de az oldala is félig tele, új helyre kerülnek majd, ehhez egy lemezvágó céghek kell kilátogatnom, de ez is a nyárig megvalósulandó terveim része.



Hát röviden ennyi, ezeket a dolgokat már nagyon a hátam mögött szeretném tudni, mert ezekbe már belekezdtem, és csak tolom-tolom magam előtt, nagy megkönnyebbülés lesz, ha a végére érek.

Kövessétek az eseményeket itt a blogon, vagy a Tető alatt Facebook oldalán: itt!!

https://www.facebook.com/tetoalatt/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése