2018. április 11., szerda

A klasszikus galériafal

Biztosan sok olyan összaállítást láttatok, olvastatok már, amelyek a galériafalak tervezéséről és megvalósításáról szóltak.

Ezekre gondolok:


Jómagam is írtam már a témában, amit itt és itt találtok.

Igen ám, de ezek általában minimál stílusú, modert, letisztult enteriőrökben valósultak meg. De mi van akkor, ha klasszikus képekkel kell ugyanezt elérnünk?

Egy nemrégi lakberendezési tanácsadásom során győztem meg a tulajokat, hogy a klasszikus képeket is érdemes ilyen koncepcióban elhelyezni. Vevők voltak az ötletre, mert szebbnél szebb képek kerültek elő, amelyeket azelőtt nem tudtak hol elhelyezni.

Lássuk mivel győztem meg őket, talán másoknak is hasznos lehet :)




 Ezeket mondjuk, én kicsit szellősebben raktam volna fel:








 Ez nem a legjobb elrendezés, nem is tudom miért válogattam be... :) Hoppá...


























Fotók forrása: Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése