2012. szeptember 16., vasárnap

A fehér polc esete

Mivel a legelső bútorfelújításom során fehér vonalon indultam el, az újabb udvari szerzemény is fehér lett... Addig jó, amíg találok ilyen kincseket, eddig a házban, udvaron keresgéltem, ha elfogynak a kincsek irány a padlás! A  hátsó udvarban találtam, a tüzifa mellett. Csak reménykedem benne, hogy nem tűzre szánták már miután oly sok éven át szolgált. Ha igen, sikeresen megmentettem. A munkamenet kb. ugyanaz mint a kisszekrénynél, azzal az eltéréssel hogy beszereztem glettelő anyagot, amivel próbáltam kijavítani a hibákat, kisebb nagyobb sikerrel, Elégedett nem voltam vele, de elsőre elment...  Majd más anyagot kell kipróbálnom, mert ez nem vált be. De nem baj, ettől lett eredeti és patinás maradt. Kiegészítő bútordarabként áll a konyhában.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése