2012. szeptember 15., szombat

Az első renoválós projektem

Az egész azzal kezdődött, hogy megláttam ezt a kis éjjeliszekrényt nagymamámnál. Az imakönyveit tartotta benne. Volt belőle neki jó sok. Ez lett az első áldozatom.























Kicipeltem a hátsó udvarra, ahol felállítottam egy kis műhelyasztalt, és nekifogtam. Csiszolás (kézzel!!! csiszolópapírral!!!), portalanítás, majd 3 réteg festék következett. Közben a rögtönzött műhelyt át kellett menekítenem a garázsba, mert elkezdett esni. A fogantyúk a barkácsüzletből vannak  A festék fehér matt akrilfesték. Ez ha jól emlékszem fehér matt Slovakryl volt.  Akkor még nem voltam elég tapasztalt különféle festékek terén, csak azt szerettem volna ha matt és fehér, és vízzel higítható. És akkor ezt kaptam a boltban. Kb. másfél napos munka volt. Ma már meglenne fél nap alatt :)


Ez volt a kiindulási állapot. A fiók gomb nem eredeti :)


Első réteg után, majd a garázsbamenekülős második után: 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése