2017. november 29., szerda

Ötletek ajándék csomgolására

Ha nem előre csomagolt, díszdobozos ajándékot választunk, az lehetőséget ad arra, hogy kreatív megoldásokat találjunk és még nagyobb benyomást tegyünk a megajándékozottra. Egy szépen becsomagolt ajándék odafigyelésről, gondoskodásról árulkodik, és nemcsak karácsony idején jön jól, ha szépen tudunk csomagolni.

Én szeretem már időben beszerezni az ajándékokat, és általában már ilyenkor elkezdem megtervezni a csomagolásukat is. 



Sokszor ajándékkísérőt is kitalálok a kis csomagokhoz, ez lehet egy kis textilszív, toboz, szalag, vagy bármilyen termés. Ezek a textilszívek is e célból készültek:



Ajándékainkat különböző rátétekkel is dekorálhatjuk. Csak a fantáziánkon múlik, hogy mit használunk. Apró termések, tobozok, fenyőág, szalagok lehetnek ebben segítségünkre





Lehet hagyományos csomagolópapír, vagy költséghatékony megoldás, de adjunk teret a kreativitásunknak. A csomagolás is lehet művészi, egyedi, vagy egyszerűbb, de majdnem mindig a szemétben landol.
A barna nátronpapír a házatrtásokban régóta elterjedt, és már jóideje bekerült a kreatív ipar eszköztárába is. Nagyon sok lehetőséget ad a díszítésre, legyen az egy tortacsipke, szalagok, fenyőtoboz. Nosztalgikus érzést kellt, a régi postai csomagok hangulatát idézi.



 


Ne feledjük az ajándékkísérő kártyákat sem, főleg ha jó előre megvásároltuk és becsomagoltuk az ajándékokat. Jól fog jönni, ha tudjuk, kinek melyik ajándékot szánjuk, valamint személyessé is teszi csomagunkat.


Ajándékkísérő kártyák nagyon minimálban:



Régi kotta híján: egy netről lementett kottát kinyomtattam sima irodai papírra, majd ezt kávéval meglocsoltam. Miután megszáradt, kivágtam belőle a szíveket, melyekkel a csomagot díszítettem.






Sokszor készítek ajándékba valamilyen kekszet, van egy nagyon jó kis gyömbéres és egy rozmaringos kakaós receptem, ezeket kollégáknak, barátoknak a recept kíséretében így csomagolom:




 Hamarosan süthetjük a kekszeket, következő bejegyzésben, erről is írok majd :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése