2017. november 22., szerda

Hidegebb napokra

Hosszú hetek óta nem került fel a blogra új bejegyzés. Ennek több oka van,  egyik az, hogy  az elmúlt időszak kicsit próbára tett engem is. Bizonyos helyzetekben elértem már a határaimat, amit azért én is megrökönyödve vettem tudomásul. Nehéz volt ezt beismernem, de EZ van- Lassan kitisztul minden, és hamarosan itt a Karácsony, szóval dekor és szépítés ügyben lesz dolgunk bőven, szóval hajrá!!!

Már kikerültek a boltok polcaira a karácsonyi biz-ba..ok, és ha még nem lenne otthon elég mécsestartó vagy gyertyatartó, most újabbakat vásárolhatunk. Olyan időszak ez, amikor a hidegebb napokon vágyunk a gyapjútakaró, tea, illatok, gyertyafény után, és bevallom jómagam is szeretek bekuckózni egy pihe-puha takaróba.


Ahhoz, hogy ilyen hangulatot teremtsünk kell pár puha párna, meleg takaró, néhány mécses vagy gyertya.

Vegyük sorba hol mit találunk:


A lakástextileken is megjelnnek az őszi, téli, vagy akár karácsonyi motívumok. Személyesen nagy kedvencem  ilyenkor bármilyen szarvas-mintás párna, tudom, hogy már uncsi - de én nem tudom megunni.

Plédek és takarók:


És ha megvan a kényelmes párna, puha takaró akkor gyújtsunk meg pár mécsest, vagy gyertyát: (nem mellesleg ezek ilyekor ünnepi designnal készülnek és kitűnő dekorációs tágyak lehetnek)


Nekem ilyenkor már csak vagy egy jó könyv, vagy egy jó film hiányzik :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése