2017. január 30., hétfő

Még mindig fázom!

Ha reggelente kinézek a hálószobám ablakán ez a látvány fogad, és már hosszú hetek óta tartanak a mínuszok:

A képen a kórház parkja látható, és hatalmas köd, pára (novembertől ilyen az idő). Talán hihetetlen, de tiszta időben erről az erkélyről ellátni a Kárpátokig!

A hangulatomon kicsit segített, hogy a múlt héten beszereztem egy csillárt. Régóta tervezem a nappali átalakítását, sajnos azt kell hogy mondjam, mióta beköltöztem nem sokat nyúltam a szobához. Költözés óta csak az íróasztalomat cseréltem le egy apukámtól megörökölt darabra, és barkácsoltam egy irattartó szekrényt, melyet egy régi kredenc felső részéből alakítottam ki.

Az íróasztal felújításáról már írtam régebben, olvashattok róla: itt, az irattartó szekrényem pedig így néz ki:




Pár kép a lakásról, ahogy most kinéz:






Már régóta tudom, hogy előbb utóbb meg kell oldanom a tárolást. A tíz év alatt egyre több cuccom lett, és habár rendszeresen szelektálok, ajándékozok el dolgokat, egyre több könyvem lett, amelyeket már nem tudok hová pakolni. Sajnos most sem rendezett a könyvespolc, ezért elhatároztam, hogy belefektetek egy egész falat borító polcos elemekkel és zárt szekrénnyel is tarkított rendszerbe.
Megszabadulok a bükk színű bútoraimtól, két db. könyvesszekrény, és egy 260 cm széles "szekrénysor" amelyet inkább meg sem mutatok :)

Ahogyan most állok: polcrendszer megtervezve, asztalossal egyeztetve, kb. március végére lesz kész. Addig szeretném a kanapét is ráncba szedni. Hosszas gondolkodás után döntöttem a felújítása mellett, a kis karfás székkel együtt át fogom kárpitoztatni. Ehhez már nagyon sok ötletem van, és elkezdtem amegfelelő anyagokat felkutatni. Találtam is egy céget, aki kisebb mennyiséget is postáz, na de lássuk a kanapé terveit:


Valamint a szék tervét:


A fotel most így néz ki: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése