2016. december 18., vasárnap

Ajándék egyedi köntösben

Az ajándékok csomagolása az ünnepi készülődés elengedhetetlen része. Szép, ízléses köntösbe bújtatni a meglepetéseket már fél siker lehet. Tény, hogy nem kicsit macerás, és kicsit több precizitást igényel, mint egy ajándéktasakba tenni a dolgokat, de nagy örömet tud okozni a megajándékozottnak.



A csomagolásban is a természetes megjelenést szerettem volna elérni, így sima háztartási csomogalópapírt használtam, és összeszedtem amit hirtelen a lakásban találtam: kenderzsinór, tortacsipke, szalagok. A4-es sima irodai papírra kottát nyomtattam, amit kávéval meglocsoltam, és hagytam megszáradni. Száradás után sütőpapíron keresztül kivasaltam, és szép ív, öregített kottát kaptam, melyből szíveket vágtam ki a csomagok díszítéséhez.





A csomagolás alapja, minden esetben a háztartási csomagolópapír volt. Ehhez illő dekorációt kerestem, és némi örökzöldet is a csomagokhoz. A pöttyös csomagolópapírt úgy gyártottam, hogy ecset híján egy radíros végű ceruzát mártogattam a festékbe (a radír végét), és azzal pöttyöztem a papírt.







Ajándékkísérőnek némely csomaghoz odatűztem egy lenvászonból, csipkével díszített szívet - ez a tavalyi karácsonyi garnitúrámból maradt, és így néztek ki:


Nincs más hátra, mint várni, hogy a Jézuska felvegye a csomagokat, és szenteste a karácsonyfa alá időben leszállítsa.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése