2016. december 5., hétfő

Megegyem vagy ne egyem?

Nem, még mindig nem a főzésről lesz szó, hiszen ez egy lakber blog,  - és egyébként sem vagyok jó szakácsnő -, hanem azokról a dolgokról, amiket a konyhában találtam az idei koszorú elkészítéséhez.



Még az adventi időszak beköszönte előtt terítékre került nálam a dió, amerikai mogyoró (földimogyoró) európai mogyoró (amit a tesómmal csak "mókusmogyorónak" hívunk), ezeket mind itthon találtam, nem sok mindent kellett a korszorúhoz vásárolni. Amit vásároltam, az a koszorúalap, két csomag termés, illetve egy kis polisztirénbogyókból álló kis koszorú, ezek voltak a legapróbb elemek, amelyeket a legkisebb rések kitöltésére használtam.




Először még azt hittem, hogy használok majd tobozokat, csillagokat, illetve apró karácsonyi gömböket, de ezeket később mégsem komponáltam bele, így az egész téli időszak alatt kint lehet az ajtón -egészen tavaszig- , így lett ez kettő az egyben projekt.

Az alaphoz polisztirol (hungarocell) koszorút használtam, amit félbevágtam, mert bárhová helyezem (ajtóra, asztalra) teljesen felesleges, hogy a hátoldala is domború legyen. Így egyből két koszorúra valót nyertem, és kettő is készült el :) Egy jótanács: nagyon éles univerzális késsel (sniccer) vágjátok, ne konyhaival.


Amikor ez megvolt, nem volt más hátra, mint beizzítani a ragasztópisztolyt, és szépen pakolgatni a terméseket egymás mellé. Egy nagyon fontos dolog: nekem nem kevés rutinom van ragasztópisztolyozásban, mégis mindig legalább egy égési sérülést beszerzek. A folyékony ragasztó nagyon forró. Komoly sérülést okozhat, ezért nagy körültekintést igényel a használata. Ha bárhová lecsöpög nem lesz baj, miután megszilárdul simán fel lehet kaparni, de az ujjatokra vigyázzatok, főleg ilyen pici ragasztanivalónál mint a mogyoró és bogyók.



A legkisebb réseket ilyen bogyókkal töltöttem ki. Ezt egy Euromix ajándék és háztartási boltban vettem, ezekből használtam pár bogyót.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése