2016. március 26., szombat

Húsvéti dekoráció filcből


Holnap húsvét vasárnap, ideje kiugrasztani a nyuszit a bokorból, itt az ideje a dekorálásnak!




A legegyszerűbb dekoráció, ha beszerzünk pár barkaágat, és erre díszített tojásokat akasztunk. Akinek nincs kedve tojást fújni, könnyen készíthet filcből és szalagokból is tojásokat. Ha nincs otthon ragasztópisztoly vagy hobbiragasztó, egy apró öltéssel is rögzíthetjük a masnit és az akasztót a filctojáshoz.


Beszereztem pár ív filcet a tavasz színeiben, és hozzá passzoló vékonyabb szalagokat. Szabad kézzel kiszabtam kartopapírból egy tojásformát, amit átrajzoltam a filcre. Kettőt összeragasztva készítettem őket, a két filcdarab közé illesztettem az akasztót, majd még masnikkal is díszítettem.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése