2015. november 26., csütörtök

Ajándékötletek

Hétvégén megkezdődik az adventi időszak, és egyre közelebb kerülünk az ünnepekhez. Nem tudom Ti hogy vagytok vele, én általában elég későre időzítem az ajándékok beszerzését, habár mindig megfogadom, hogy ezt a hibát nem követem majd el újra. Aztán újra és újra elkövetem.





Aztán ott van az is, hogy nagyon szeretnék kézzel készített ajándékokat is készíteni, de erre sajnos most nem lesz lehetőségem. Ami már eddig elkészült, és láthattátok a személyes blogomon is itt azok mind gazdára találnak majd ájándékkísérő szerepükben.

Amit viszont szuper ötletnek találok, hogy egyre jobban elterjednek az igazán stílusos, kreatív cuccok, mutatok ezekből párat.
Előszor is itt vannak ezek a papír összerakósak. Láttam fát madarakkal, őzikét, és egyebet is. Mindez a Studio roof 3D műhelyéből valók, és újrahasznosított  kartonpapírból készültek.




Másik nagy kedvencem, ami nem épp ajándéknak való, de akár annak is, a gyerekek tuti örülnének neki. Lehet, hogy most azt gondoljátok ezzel csak azt tanulják meg, hogy lehet a falra rajzolni, de szerintem pedig azt, hogy nem lehet bárhová rajzolni.


Azért felnőtteknek is találtam nagyon dögös ajándékokat. Itt van pl. ez az Asobu termopohár és termosz.



Vagy ez a márványmintás óra a Ginko-tól. Nemcsak márványmintásban.
EZ a réz színű szarvas is nagyon ütős dekor elem lehet, a KJ collectionből való. Katalogusukat megtaláljátok itt, én csak ámultam és bámultam...

 Ebben a kis emeltes uzsonnásdobozban friss marad az elemózsia. A Monbento terméke.
További kedvenceim: ujrahasznosított kartonpapír lámpa (Foldo), a parafa világtérkép (Luckies), a horpadt porcelánpohár (Galzone), papírtrófea (Papertrophy) és papírpingvin, valamint a háromlábú virágtartó (Plastia).







Az összes termék elérhető a bonami.sk oldalán.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése