2015. november 28., szombat

Adventi gyertyák

Szégyen, nem szégyen, őszintén bevallom, kicsit ellébecoltam az adventi készülődést. Márpedig ha holnap sütiillat közepette gyertyát szertnék gyújtani, akkor valamit gyorsan össze kell dobnom. Ezért ma vettem 4 fehér gyertyát, és azt találtam ki, feliratozni fogom számokkal.




 Szóval miután megvoltak a sima, fehér színű gyertyák, kinyomtattam a számokat, melyeket minimális dekor vett körbe. Ezeket szélesebb cellux ragasztószalaggal bevontam, majd bedobáltam egy tányér vízbe. Megvártam, amíg a papír elázott annyira, hogy simán le tudtam a ragasztószaalgról dörzsölni, majd a gyertyákra ragasztottam. Nem kell attól tartani, hogy a ragasztó leázik a celluxról, jó ragadós maradt a vízben ázás után is.























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése