2016. május 1., vasárnap

Varródoboz katonai ládából

Egyik nap fellopakodtam a padlásra. Emlékszem, gyerekkoromban a hugommal nagyon szerettünk oda felosonni, sokszor átlapoztuk apukám iskolás könyveit, füzeteit, kinyitottuk a régi dobozokat és bőröndöket, kiváncsiak voltunk milyen kincseket rejtenek.
 


Ez a régi katonai láda is a padlásról került elő, valamikor valakik talán lőszereket raktároztak benne, már üresen is egy nehéz dög... hátmég megpakolva milyen lehetett... Remélem azért futnia ezzel senkinek sem kellett..



Szóval, ez volt a kiindulási állapot:





A feliratából látható, hogy 780 db valami volt benne, összesen 24 kg...  A többi jelzést nem értem.

A festéshez a Pentart termékét a Dekor soft paint festékét használtam, amit már a kistálcánál is alkalmaztam. 


Csak minimálisan csiszolgattam meg, különben is azt írták több blogon, hogy a dekor paint soft festék előtt nem kell csiszolni, és ez be is bizonyosodott.
Az öreg láda hibáit szándékosan nem tüntettem el, a horpadások, sérülések nem zavarnak, a csatnak, veretnek jól áll a kopottas hatás. Ha eltüntettem volna a sérüléseket, akkor már nem azt kaptam volna amit én szerettem volna.

Miután lefestettem pinteresten épp találtam egy nagyon jó kis transzferálható ábát. Ezt:





A belsejét megpróbáltam kicsit rendszerezni, de nem volt több egyforma üvegem. Ezeket a parafadugósakat egy "Tedi" nevű üzletben vettem, ha még eljutok oda, beszerzek belőle többet is. De szerintem Kik-ben is találnék hasonlót.

A szépen feltekert paszpólokat csak bedobáltam egy csomagolópapírral borított kávékapszulás dobozba, ezek felhasználásról már írtam régebben itt. Tervben van még, hogy a zsinóroknak, paszpóloknak, egységes kartont fogok készíteni.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése