2016. április 17., vasárnap

Lámpavarázs


Nemrég nagy lámparojektbe ástam bele magam, és első utam a Kikába vezetett. Egyrészt azért, mert helyileg ez volt hozzám legközelebb, és gyalog elsétáltam, másrészt azért mert emlékeztem, hogy az Eglo nagyon menő vintage kollekciója itt kapható. 


Először is a világítás megtervezéséről írnék pár sort. Ez mindig egy sarkalatos pontja a lakberendezésnek, amire kellő figyelmet kell fordítani, mert ezzel akár a hátrányokból előnyt is kovácsolhatunk, mert ha egy helyiségnek megfelelő a világítása, akkor az meleg, hívogató érzést kelt. Egy jól megvilágított szobában jól érezzük magunkat, míg egy rosszul megvilágítottból csak menekülünk. Ezért fordítsunk rá kellő figylemet, és szánjunk rá időt, hogy kiválasszuk a legmegfelelőbb fényforrásokat.És akkor most jöjjön a séta a Kika lámpa részlegén:A vintage szekcióig vezető út pedig csupa jó dologgal volt végigfüggesztve, Ilyenek voltak ezek az egyszerű, színes, kisebb nagyobb függesztékek:



Ipari stílusú loft lakásba is nagyon sok darabot el tudtam volna helyezni:



És itt vannak a romantikus darabok, kisebb-nagyobb méretben:




Asztali-éjjeli lámpácska, egész baráti áron:










Réz! Igen! Igen!



Ez kicst hi-tech, ami nem igazán kedvenc nálam, de ezt lenne hová beterveznem.


Lelőhely: Kika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése