2016. január 3., vasárnap

Új év - új kezdet

Az új év első bejegyzését valójában az óév utolsójának terveztem, de annyi mindent történt az év utolsó hónapjában, hogy a blogra egyáltalán nem jutott időm. Ezt nagyon sajnálom, főleg mert már október elején a karácsonyi projekteken dolgoztam, mivel az Új Szó Nők magazinjában, mindig novemberben jelennek meg a karácsonyi inspirációk. Nagyon sok anyagot készítettem, részletes leírásokat, sablonokat szerettem volna fokozatosan a blogra feltölteni, ami végülis nem sikerült.

Pár képet már láthattatok a magazinban, illetve az ismerőseim a FB oldalamon, de továbbiakat is szerettem volna megmutatni, talán jövőre még jól jöhet pár ötlet.

Először is, nagyon sok fehér vintage szívet varrtam, ezeket mind kézzel, ropogós fehér vászonból. A mintákat kitartó kutatómunkával válogattam össze, mivel a lakberendezési stílusokat bemutató sorozatomba kellett a karácsony témát beolvasztani, így jött a vintage karácsony ötlete.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése