2015. december 10., csütörtök

Jysk - Jó vásár vidéken is

Amikor valami azonnal kell, vagy készleten lévő dolgokból kell boldogulnunk, és stílus terén is tutira akarunk menni, általában az első megálló az Ikea.. Igen ám, de vidéken nincs Ikea... Vidékiként sokszor nagy szívfájdalmam, hogy 300 km-t kell utaznom, hogy betérhessek a svéd áruházba, no de!
Itt a Jysk.. és az azért van több vidéki nagyvárosban, elérhető távolságban bárki számára, mutatom is, miket találtam a minap:

Méhsejt polcok szettben, nagyon baráti áron:




Kis lerakóasztal, éjjeliszekrény helyett is elfogadnám:



Valódi tölgyfa szék, nagyon masszív, finom vonalakkal:


Tripod asztali lámpa, igazi design darab, elérhető áron.


Ezek tényleg nem annyira szokványos cuccok, beengedhetjük az otthonunkba, és most nagyon sok akciót is találunk.

Egy másik meglepetés a Decodom-ban ért (szlovák bútoráruház lánc) onnét is mutatok pár aproságot:



 Persze az eladók helyében nem ez elé a konyhabútor elé állítottam volna, de már megfogadtam, hogy több bútorüzletben nem kezdem el átrendezni a kiállított darabokat :)







2 megjegyzés:

  1. Hasonló az ízlésünk.:) A Jysket már én is felfedeztem magamnak, és azóta reklámozom. Egyes darabjait magamnak is berendezném!
    A szlovák üzletet nem ismertem, de szétnézek a honlapjukon. Köszi a tippeket :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem, hogy ilyen cuccok vannak a Decodom-ban, de úúúúúgy átrendeznéééééém a boltjukat!!! :))))))))))))

      Törlés